Jaryan -جریان
ﺟﺮﯾﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ؟
ﺍﺱ ﮐﺎ ﻋﻼﺝ ﮐﯿﺴﮯ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ؟
ﻣﺎﺩﮦ ﺣﯿﺎﺕ ﮐﯽ ﺍﻗﺴﺎﻡ
ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﯿﻦ ﺑﮍﯼ ﺍﻗﺴﺎﻡ ﮨﯿﮟ :
( 1 ) ﻣﻨﯽ ( 2 ) ﻣﺬﯼ ( 3 ) ﻭﺩﯼ
ﺍﻭﻝ : ﺗﻮ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺣﯿﻮﺍﻧﯽ ﮐﯽ ﺍﺻﻞ ﺍﻭﺭ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﮨﮯ ۔ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺑﮍﯼ ﻧﺸﺎﻧﯽ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﮧ ﻓﺮﯾﻘﯿﻦ ﺳﮯ ﺣﺎﻟﺖ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺩ ﮐﺮ ﻇﮩﻮﺭ ﭘﺰﯾﺮ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻧﮑﻠﻨﮯ ﺳﮯ ﻓﺮﯾﻘﯿﻦ ﮨﻠﮑﮯ ﭘﮭﻠﮑﮯ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﺏ ﯾﮧ ﭼﺎﮨﮯ ﺣﺎﻟﺖ ﭘﯿﺪﺍﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﮨﻮ ﯾﺎ ﮐﮧ ﺣﺎﻟﺖ ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﻣﯿﮟ ۔
ﺩﻭﺭﻡ : ﯾﮧ ﺍﻭﻝ ﺍﻟﺬﮐﺮ ﮐﯽ ﻧﺎﻗﺺ ﺣﺎﻟﺖ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﺧﺮﺍﺝ ﻣﻨﯽ ﺳﮯ ﻗﺒﻞ ﯾﺎ ﺑﻌﺪ ﺗﮭﻮﮌﯼ ﻣﻘﺪﺍﺭﻣﯿﮟ ﻧﻤﻮ ﺩﺍﺭ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ۔
ﺳﻮﺋﻢ : ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺍﻭﻝ ﺍﻟﺬﮐﺮ ﮐﯽ ﻧﺎﻗﺺ ﺣﺎﻟﺖ ﮨﮯ،ﯾﮧ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﮐﮯ ﺍﻭﻝ ﻣﯿﮟ ﯾﺎ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﻮﺩﺍﺭ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ۔
ﻣﺬﯼ ﻭ ﻭﺩﯼ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﺿﺢ ﻓﺮﻕ
ﻣﺬﯼ ﻣﻨﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺧﺎﺹ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﺩﯼ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺧﺎﺹ ﮨﮯ ۔ ﯾﺎﺩ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺍﺻﻮﻝ ﺫﮬﻦ ﻧﺸﯿﻦ ﮐﺮﻟﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﻨﯽ ﺑﮭﯽ ﻣﯿﻢ ﺳﮯ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻣﺬﯼ ﺑﮭﯽ ﻣﯿﻢ ﺳﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﻻﺯﻡ ﻣﻠﺰﻭﻡ ﺳﻤﺠﮭﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺑﻘﯿﮧ ﮐﻮ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ۔
ﺍﯾﮏ ﻏﻠﻂ ﻓﮩﻤﯽ ﮐﺎ ﺍﺯﺍﻟﮧ
ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻧﻮﺟﻮﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﯾﮩﯽ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺟﺴﻢِ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﮔﺎﮌﮬﺎ ﺳﺎ ﭘﺎﻧﯽ ﻧﻤﻮ ﺩﺍﺭ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻓﻮﺭﺍً ﭘﺮﯾﺸﺎﻥ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ۔
ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﮐﺎ ﻣﺮﺽ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﻮ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺷﺎﯾﺪ ﺩﺱ ﭘﺮﺳﻨﭧ ﭘﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﻭﺟﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﺩﻭﺳﺘﻮﮞ ﺳﮯ ﺳﻦ ﺳﻨﺎ ﮐﺮ ﺫﮨﻦ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺧﺎﮐﮧ ﻣﺘﺼﻮﺭ ﮐﯿﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﻓﻘﻂ ﮔﺎﮌﮬﮯ ﻣﺎﺩﮦ ﮐﮯ ﺍﺧﺮﺍﺝ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ ﺟﺒﮑﮧ ﺍﯾﺴﺎ ﻗﻄﻌﺎً ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ۔
ﻣﺰﯾﺪ ﻭﺿﺎﺣﺖ
ﻧﻈﺎﻡ ﻗﺪﺭﺕ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻧﺮ ﺟﺐ ﻣﺎﺩﮦ ﺳﮯﻣﻼﭖ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺩﻧﻮﮞ ﻃﺮﻓﮧ ﺗﻮﻟﯿﺪﯼ ﻧﻈﺎﻡ ﮐﮯ ﺗﺤﺖ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﻘﺎﺭﺑﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻣﺎﺩﮦ ﻧﻤﻮ ﭘﺰﯾﺮ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ
ﮨﮩﯽ ﻭﺟﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﺟﺴﻢ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﮔﺮ ﻣﺬﯼ ﮐﯽ ﮐﻤﯽ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﻣﺮﺍﺽ ﺟﻨﻢ ﻟﯿﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ، ﺍﺣﺘﻼﻡ ، ﺭﻗﺖ ﺍﻧﺰﺍﻝ ، ﺑﮯ ﺍﻭﻻﺩﯼ ، ﺑﺎﻧﺞ ﭘﻦ ،ﻣﻘﺎﺭﺑﺖ ﻣﺘﻠﺬﺫ ﻧﮧ ﮨﻮﻧﺎ ،ﻓﺮﯾﻘﯿﻦ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺳﮯ ﺳﯿﭩﺴﻔﺎﺋﮉ ﻧﮧ ﮨﻮﻧﺎ، ﻋﻨﺎﻧﯿﺖ ( ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ) ، ﻭﻏﯿﺮﮦ
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﺩﯼ ﮐﯽ ﺑﮭﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﭘﯿﺸﺎﭖ ﮐﯽ ﺷﺪﺕ ﮐﻮ ﺭﻭﮐﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻗﺒﻞ ﺍﻟﺒﻮﻝ ﯾﺎ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﻮﻝ ﺗﮭﻮﮌﺍ ﺳﺎ ﮔﺎﮌﮬﺎ ﻣﺎﺩﮦ ﺫﮐﺮﯾﻦ ﻣﯿﻦ ﺍٓﮐﺮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺷﺪﺕ ﮐﻮ ﺭﻭﮐﺘﺎ ﮨﮯ ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﻣﺎﺩﮦ ﻧﮧ ﺍٓﺋﮯ ﺗﻮ ﺑﮭﯽ ﮐﭽﮫ ﻣﺮﺽ ﺟﻨﻢ ﻟﯿﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ،ﺑﻮﻝ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﻔﺮﺍﺵ،ﭼﻠﺘﮯ ﭘﮭﺮﺗﮯ ﺑﻮﻝ ﮐﺎ ﺍﺧﺮﺍﺝ،ﺑﻮﻝ ﺩﻣﻮﯼ،ﻗﻠﺖ ﺑﻮﻝ،ﺫﮐﺮ ﮐﺎ ﺳﮑﮍﻧﺎ،ﻭﻏﯿﺮﮦ
ﯾﺎﺩ ﺭﮐﮭﯿﮟ !
ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺗﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺩﻭ ﺍﻗﺴﺎﻡ ﮐﮯ ﺷﮑﺎﺭ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺬﯼ ﺍﻭﺭ ﻭﺩﯼ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﺍٓﭖ ﮐﻮ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﮐﺎ ﻣﺮﯾﺾ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﯾﮧ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻓﻄﺮﯼ ﻋﻤﻞ ﺗﮭﮯ ﯾﮧ ﻧﮑﻠﻨﮯ ﮨﯽ ﻧﮑﻠﻨﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﮔﺮ ﻧﮧ ﻧﮑﻠﺘﮯ ﺗﻮ ﮨﻢ ﻣﺮ ﺟﺎﺗﮯ ﺍﮔﺮ ﻣﺮﺗﮯ ﻧﮧ ﺑﮭﯽ ﺗﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﺮﺍﺽ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﮯ ۔
ﺟﺮﯾﺎﻥ ﮐﺎ ﺗﻌﺎﺭﻑ
ﺟﺮﯾﺎﻥ SPERMATORRHOEA
ﺟﺮﯾﺎﻥ ﮐﮯ ﻟﻐﻮﯼ ﻣﻌﻨﯽ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﮨﯿﮟ ﻣﺠﺎﻣﻌﺖ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﺑﻼ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﻣﻨﯽ ' ﻣﺬﯼ ﯾﺎ ﻭﺩﯼ ﮐﯽ ﺭﻃﻮﺑﺖ ﮐﮯ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻣﺮﺽ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺷﮩﻮﺍﻧﯽ ﺧﯿﺎﻝ ﯾﺎ ﻗﺒﺾ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﻌﺾ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺑﻐﯿﺮ ﻗﺒﺾ ﮐﮯ ﺑﮭﯽ ﺑﻼ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﻋﻀﻮ ﻣﺨﺼﻮﺹ ( PENIS ) ﺳﮯ ﻣﻨﯽ ﺧﺎﺭﺝ ﮨﻮﺗﯽ ﺭﮨﺘﯽ ﮨﮯ ﺑﻌﺾ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﯾﺎ ﺑﻌﺪ ﯾﺎ ﭘﮭﺮ ﻣﮑﺲ ﺧﺎﺭﺝ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﮐﺜﺮ ﺣﺎﻟﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﻠﺸﯿﻢ ﺍﮔﺰﯾﻠﯿﭧ ' ﻓﺎﺳﻔﻮﺭﺱ ﺍﻭﺭ ﺷﮑﺮ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮐﮯ ﻣﺮﮐﺒﺎﺕ ﺑﮭﯽ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﮐﮯ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﺧﺎﺭﺝ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻦ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﻣﻌﺪﮦ ﮐﯽ ﺧﺮﺍﺑﯽ ' ﺿﻌﻒ ﮔﺮﺩﮦ ﯾﺎ ﺫﯾﺎﺑﯿﻄﺲ ﺳﮯ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﺴﮯ ﺑﻌﺾ ﻧﯿﻢ ﺣﮑﯿﻢ ﻟﻮﮒ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺑﺎﻻ ﺍﻣﺮﺍﺽ ﮐﺎ ﻋﻼﺝ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ -
ﯾﮩﯽ ﻣﺮﺽ ﮐﭽﮫ ﺗﮭﻮﮌﯼ ﺑﮩﺖ ﺗﺒﺪﻟﯽ ﺳﮯ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﭘﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺍﻃﺒﺎﺀ ﮐﮯ ﮨﺎﮞ ﻟﯿﮑﻮﺭﯾﺎ ﺳﮯ ﯾﺎﺩ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﺸﺨﯿﺺ
ﺟﻮﺍﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﻣﺮﺽ ﺁﺝ ﮐﻞ ﺑﮩﺖ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮨﮯ . ﺍﭘﻨﮯ ﮨﯽ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﻣﺎﺩﮦِ ﺣﯿﺎﺕ ﮐﺎ ﺑﮩﺎﻭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﮨﻢ ﺳﺒﺐ ﮨﮯ . ﭘﺎﺧﺎﻧﮧ ﮐﺮﺗﮯ ﻭﻗﺖ ﺯﻭﺭ ﻟﮕﺎﻧﺎ، ﻗﺒﺾ ﺳﮯ ﭘﺎﺧﺎﻧﮧ ﺁﻧﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﭘﮩﻠﮯ ﯾﺎ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﻗﻮﺍﻡِ ﻣﻨﯽ ﺧﺎﺭﺝ ﮨﻮﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﻣﺮﺽ ﺑﮍﮪ ﺟﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺭﮔﮍ، ﺳﺎﺋﯿﮑﻞ ﺍﻭﺭ ﮔﮭﻮﮌﮮ ﮐﯽ ﺳﻮﺍﺭﯼ ﺍﻭﺭ ﺻﻨﻒ ﻧﺎﺯﮎ ﮐﻮ ﮐﺜﺮﺕ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺧﯿﺎﻝ ﻣﯿﻦ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﺳﮯ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮﺍﻧﺰﺍﻝ ﮨﻮﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ۔
ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻋﻼﻣﺎﺕ
ﺁﻧﮑﮭﻮﮞ ﮐﮯ ﮔﺮﺩ ﺳﯿﺎﮦ ﺣﻠﻘﮯ ﺍﻭﺭ ﺁﻧﮑﮭﻮﮞ ﮐﮯ ﺁﮔﮯ ﭘﺘﻨﮕﮯ ﻭ ﭼﻨﮕﺎﮌﯾﺎﮞ ﺍﮌﺗﯽ ﺩﮐﮭﺎﺋﯽ ﺩﯾﺘﯽ ﮨﯿﮟ ﻏﺎﻟﻮﮞ ﮐﺎ ﭘﭽﮑﻨﺎ ، ﻣﻨﮧ ﭘﺮ ﭼﮭﺎﯾﺎﮞ ، ﻣﻌﺪﮦ ﮐﯽ ﺧﺮﺍﺑﯽ ، ﺗﺰﺍﺑﯿﺖِ ﻣﻌﺪﮦ، ﻧﻈﺮ ﮐﻤﺰﻭﺭ ، ﭼﮭﻮﭨﯽ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﻮﻝ ﺟﺎﻧﺎ ، ﭼﮍﭼﮍﺍ ﭘﻦ ، ﺩﻣﺎﻍ ﮐﯽ ﮐﻤﺰﻭﺭﯼ ، ﮐﻤﺮ ﺩﺭﺩ، ﺳﺴﺘﯽ، ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ ﮐﻤﺰﻭﺭﯼ، ﮐﺎﻡ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﻮ ﺩﻝ ﻧﮧ ﭼﺎﮨﻨﺎ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺍﺱ ﻣﺮﺽ ﮐﯽ ﺍﮨﻢ ﻋﻼﻣﺎﺕ ﮨﯿﮟ
................................................................................................................................
بشکریہ
فیس بک پیجز
مجرب و آزمودہ نسخہ جات خواتین و مرد حضرات کے لیے
دیسی جڑی بوٹیاں Desi herbal
طب اور کیمیا کے کمالات
حکیم لوگ۔۔۔
Tib & Tibi Mashwaree طب اورطبی مشورے
حکیم لوگ Hakeem panal
الطب و الکیمیا جدید
فروغ علم الطب و سنیاس
الطب و الکیمیا جدید
حکیمی نسخے
Hakeem and Hakeem قدیم و جدید نسخہ جات اور علاج
Comments
Post a Comment